مجله سرگرمی

هر آنچه که باید بدانید.

مجله سرگرمی

هر آنچه که باید بدانید.

  • ۰
  • ۰

خرید لباس پرسپولیس و پیراهن پرسپولیس جدید در فروشگاه دربی شاپ به راحتی امکان پذیر است.و سایت دربی شاپ مرجع فروش محصولات پرسپولیس و استقلال است.تنها سایتی هستیم که با کیفیت ترین محصولات و نازلترین قیمت را ارایه می دهیم و تنها سایت ارسال رایگان محصولات ورزشی هستیم که حتی یک عدد ماسک را نیز رایگان ارسال می کنیم.دربی شاپ تمامی محصولات پرسپولیس را با گارانتی مرجوعی محصول براتون ارسال می کنه و تا هفت روز زمان دارید برای مرجوع کردن محصول به هر دلیلی که نپسندید.در قسمت پایین این صفحه تصویر برخی از مشتریان نام آشنای دربی شاپ هست که از محصولات ما استفاده می کنند.

در میان بسیاری از رشته های ورزشی، فوتبال محبوب ترین ورزش در جهان است. این ورزش به قدری در زندگی ما اهمیت دارد که در مهمانی ها، جمع های دوستانه و… ساعت ها راجع به آن بحث می کنیم. در ایران، از پرسپولیس و استقلال می توان به عنوان مشهورترین تیم های فوتبال نام برد. در مسابقات این دو تیم به ویژه دربی ها، از تمام شهرهای ایران جمعیت زیادی به طرف استادیوم آزادی راهی می شوند تا بازی های هیجان انگیز آن ها را تماشا کنند.
در این مقاله با تیم پرسپولیس بیشتر آشنا می شویم.

خرید لباس پرسپولیس

با اینکه هواداران تیم مانند بازیکنان و مربی ها یک نقش کلیدی در باشگاه ندارند، اما با تشویق و روحیه دادن به بازیکنان می توانند به یکی از مهمترین عوامل موفقیت تیم بدل شوند. هر چقدر هواداران شور و شوق بیشتری داشته باشند، بازیکنان هم همان قدر به بازی ترغیب می شوند.

پرسپولیس به عنوان پر افتخارترین تیم ایران، پر شور و هیجان ترین هواداران را دارد. این تیم حتی از نظر شمار تماشاگران در استادیوم، یک بار هم توانست رکورد بزند. برای طرفداران این تیم، لباس قرمز بازیکنان اهمیت و ارزش زیادی دارد. آن ها با پوشیدن این لباس احساس می کنند که عضوی از باشگاه و یک خانواده ی بزرگ هستند. لباس قرمز، نماد باشگاه فوتبال پرسپولیس است و اصالت و فرهنگ تیم را نشان می دهد.

لباس پرسپولیس جدید

جدیدترین لباس های تیم پرسپولیس را در سایت دربی شاپ خواهید یافت. مفتخریم به محض رو نمایی از محصولات جدید لباس پرسپولیس جدید را به عنوان اولین فروشگاه به فروش می رسانیم.

لباس پرسپولیس 2022

سایت دربی شاپ در فصل 2022 لباس پرسپولیس 2022 را به عنوان اولین فروشگاه موجود کرده و به محض رو نمایی از لباس فصل بعدپرسپولیس 2022 آن را به فروش می رساند.

باس آسیایی استقلال:
لباس آسیایی استقلال در لوگو، پارچه، اسپانسر و کمی هم در طرح یقه و سر آستین با لباس اصلی لیگ برتر این تیم تفاوت دارد، در قسمت جلوی لباس تصویری از برج آزادی تهران دیده می­ شود. قسمت پشتی آن نیز ساده است.

در تیشرت این لباس، کلمه اسپانسر های وب از نظر سایز کوچک­تر شده و چند خط مشکی نیز در قسمت سرشانه هایش قرار گرفته است، همچنین لوگوی تأمین کننده و شماره بازیکن را هم می­توان روی لباس دید.
آسیایی استقلال
شاید زمانی که هنوز خودتان به یکی از طرفداران تیم‌های فوتبال تبدیل نشده بودید، کارهایی که هواداران یک تیم مانند استقلال برای نشان دادن هیجان و شور و اشتیاقشان انجام می‌دادند، برایتان بی‌معنی و نامفهوم بود.

زمانی که دوستانتان با آب و تاب در مورد بازی هیجان‌انگیز تیم مورد علاقه‌شان حرف می‌زدند، اوایل نمی‌توانستید حس و حال آنان را درک کنید و به نوعی کارهایشان برایتان خنده‌دار بود؛ اما وقتی تحت تأثیر تعریف و تمجیدهای دوستانتان قرار گرفتید، شما نیز به یکی از طرفداران تیم‌های فوتبال ایران مانند استقلال تبدیل شدید.

حالا که عضوی از اعضای باشگاه هواداران استقلال شدید، دوست دارید اولین قدم برای نشان دادن تغییر را در خرید لباس استقلال نشان دهید؟

اگر جای معتبر و مطمئنی برای خرید لباس آسیایی استقلال یا سایر پیراهن‌های این تیم که با قیمت و شرایط مناسب بتوانید از آن خرید کنید سراغ ندارید، توصیه می‌کنیم ما را همراهی کنید.
لباس استقلال آسیا
خیلی از اوقات پیش آمده‌است افرادی که عضوی از طرفداران تیم استقلال هستند، به دنبال لباس این تیم هستند تا هنگامی که در جمع دوستانه‌شان فوتبال بازی می‌کنند یا زمانی که مشغول تماشای بازی هیجان انگیز و جذاب استقلال هستند، پیراهن را به تن کرده و از بازی لذت ببرند.

لباس استقلال آسیا مشابه لباس اصلی بازیکنان تیم است، با چند تفاوت جزئی و کوچک که لباس هواداران را از لباس اصلی متمایز می‌کند.

نوع پارچه، لوگوی لباس، یقه و… تفاوت‌های کوچکی هستند که باعث شده است لباس هواداران از لباس اصلی بازیکنان استقلال متمایز شود.

اگر بگوییم لباس استقلال آسیا از جمله محصولاتی است که هم متقاضی زیادی دارد و هم باعث قوت قلب بازیکنان و طرفداران تیم است، اغراق نکرده‌ایم.
خرید لباس آسیایی استقلال
شاید برایتان پیش آمده‌است زمانی که از کنار مغازه‌ای رد می‌شوید، جنسی نظر شما را به خودش جلب کند؛ اما چون عجله دارید و وقت کافی برای خرید آن را ندارید، خرید آن را به زمان دیگری موکول می‌کنید. همین اتفاق می‌تواند زمانی که می‌خواهید لباس استقلال را بخرید هم اتفاق بیفتد.

ممکن است امروز بهترین جنس و کیفیت از لباس آسیایی استقلال را در مغازه سر راهتان ببینید؛ اما چون پول کافی همراهتان نیست یا وقت آن را ندارید، نتوانید همان لحظه آن را بخرید و با خودتان بگویید چند روز دیگر می‌خرم.

چند روز دیگر که به همان مغازه مراجعه می‌کنید، اثری از آن لباس پیدا نمی‌کنید و ناامید به خانه‌تان برمی‌گردید. برای اینکه با این مشکلات روبه‌رو نشوید، توصیه ما خرید اینترنتی است.

لباس آسیایی استقلال با تمام جزئیات و ریزه کاری‌ها، با جنس و کیفیت عالی، با قیمتی استثنایی و مناسب در فروشگاه اینترنتی دربی شاپ به فروش می‌رسد که می‌توانید با خیالی آسوده و با صرف کم‌ترین زمان آن را سفارش دهید.
لباس های آسیایی استقلال
همان طور که در مطالب بالا نیز اشاره شد، متقاضی پیراهن استقلال در آسیا زیاد بوده و روزبه‌روز نیز در حال افزایش است؛ زیرا هر طرفداری دوست دارد ارادت خودش را به بازیکنان تیم با استفاده از لوگوی تیم یا هر شکل دیگری که می‌تواند، نشان دهد.

پوشیدن لباس استقلال در برخی مواقع حس‌وحال لیگ فوتبال را در شخص ایجاد می‌کند. به صورتی که وقتی شخص لباس را به تن می‌کند و با دوستانش فوتبال بازی می‌کند، این گونه احساس می‌کند که گویا یکی از اعضای تیم استقلال است که حالا توانسته در لیگ قهرمانی بازی کند.

لباس‌های مشابه بازیکنان استقلال که با نام لباس‌های آسیایی استقلال نیز شناخته شده‌اند، در اندازه‌های متنوع برای هرکسی که جزء هواداران این تیم بی‌نظیر است، دوخته می‌شود.
پیراهن استقلال آسیایی
اگر بگوییم در بین طرفداران تیم استقلال، پسران بیشتر از دختران تمایل دارند پیراهن استقلال را به‌تن کنند و با دوستانشان مسابقه فوتبال برگزار کنند، دروغ نگفته‌ایم.

اکثر اوقات حتماً این مورد را دیده‌اید که پسران برای رفتن به باشگاه، پیراهن تیم مورد علاقه‌شان را به‌تن کرده و راهی زمین فوتبال شده‌اند. با این کار هم دوست دارند علاقه‌شان را به سایر افراد نشان داده و هم به خودشان انرژی دهند.

هرچه قدر که دیدن قهرمانی تیم هیجان انگیز باشد، پوشیدن پیراهن استقلال نیز به همان اندازه هیجان انگیز است.

ااگر جزء تماشاچیان مسابقات آسیایی سال 2021 باشید، حتماً مشاهده کردید که استقلال این‌بار متفاوت‌تر وارد میدان رقابت‌ها شده است.

در این مسابقات بازیکنان تیم استقلال با لباس جدیدی که با دو رنگ آبی روشن و تیره طراحی شده بود، در این رقابت‌ها حاضر شدند. اگر از نزدیک لباس استقلال در آسیا 2021 را ببینید، چند خط عریض که به شکل زیگ‌زاگ یکدیگر را قطع کرده ‌و شکل‌هایی مانند لوزی تشکیل دادند، مشاهده خواهید کرد.

شما می‌توانید در برخی از قسمت‌های این لباس لکه‌های سفیدی شبیه به ستاره را که می‌توانند کمی از سادگی لباس کم کنند را هم ببینید.

در لباس جدید استقلال در آسیا 2021 نام اسپانسر (های وب) هم به صورت فارسی و هم به صورت لاتین با اندازه بزرگ بر روی سینه لباس خودنمایی می‌کند.
لباس استقلال در آسیا 2020
اگر در نما و طرح لباس استقلال در آسیا 2020 دقت کنید، خواهید دید که یک طراحی گرافیکی در عین حال شلوغ از آثار تاریخی و بناهای شهرهای مختلف بر روی لباس به چشم می‌خورد.

پیراهن جدید استقلال در آسیا 2020 به رنگ آبی رویال همراه با نوارهای مشکی و طلایی در پشت یقه عرضه شده که با جای دادن طرح‌های گرافیکی آثار و هنر معماری ایران در خود، زیبایی‌اش چند برابر شده است.

برای این‌که بتوانید این نماها را در لباس تشخیص دهید، لازم است کمی دقیق‌تر نگاهی به لباس استقلال در آسیا 2020 بیندازید. طرح‌هایی که بر روی این لباس گنجانده شدند، نمادی از آثار معماری شاخص ایران هستند که تاریخ و تمدن کشورمان را نشان می‌دهند.

اگر خیلی دقیق‌تر نگاهی به این لباس بیندازیم، قادر خواهیم بود برج آزادی را به صورت خیلی واضح در آن مشاهده کنیم.

در لباس این فصل از مسابقات استقلال، لوگوی تیم در سمت چپ سینه قرار گرفته و نام آل اشپورت به صورت لاتین در قسمت بالایی خودنمایی می‌کند.

تمام طرح‌هایی که در لباس اصلی تیم استقلال وجود دارد، می‌توانید در لباس هواداران این تیم نیز مشاهده کنید. درست است که طرح‌ها و حتی جنس پارچه‌ی لباس‌ها ممکن است متفاوت باشد؛ اما تولیدکنندگان همیشه سعی می‌کنند بهترین‌ها را ارائه کنند.

توصیه دوستانه ما به شما این است همیشه در کنار اهمیت دادن به طرح، نقش و قیمت، در هنگام خرید به معتبر بودن فروشگاه نیز توجه داشته باشید.
لباس استقلال برای آسیا
تیم محبوب استقلال علاوه بر اینکه در ایران از محبوبیت و افتخار ویژه‌ای برخوردار است، توانسته است با بازی بی‌نظیرش در کل آسیا نیز افتخار آفرین باشد.

  • ۰۰/۰۹/۲۲
  • سرگرمی خاص

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی