مجله سرگرمی

هر آنچه که باید بدانید.

مجله سرگرمی

هر آنچه که باید بدانید.

۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خدمات سئو سایت

 

خدمات سئو چیست؟

بطور کلی به فعالیت های انجام شده داخل وب سایت و بیرون از وب سایت جهت قرار گرفتن کلمات کلیدی وب سایت در صفحات نخست موتورهای جستجو و حفظ جایگاه در آنها، خدمات سئو گفته می شود. خدمات سئو یک فرایند بوده و مادامی که وب سایت ها وجود دارند می بایست این فرآیند وجود داشته باشد. شرکت سئوکار ارائه دهنده خدمات سئو برای کلیه کسب و کارها در ابعاد مختلف است. به افرادی که خدمات سئو را انجام می دهند اصطلاحا سئوکار گفته می شود.

خدمات سئو سفید چیست؟

خدمات سئو سفید به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که در راستای قوانین موتورهای جستجو بوده و از روش ها و تکنیک های حبابی و غیر متعارف استفاده نشود. موتورهای جستجو هوشمند مثل گوگل همیشه در صدد آن هستند که با توجه به جستجوی کاربران بهترین نتایج را در اختیار آنها قرار دهند. خدمات سئو سفید  روش های بهینه سازی وب  سایت ها بوده که قوانین موتورهای جستجو را رعایت می کنند و از ماندگاری بالایی برخوردار هستند.

هزینه خدمات سئو چگونه محاسبه می شود؟

هزینه خدمات سئو به میزان ترافیک کلمات کلیدی و سختی و راحتی آنها بستگی دارد. هزینه خدمات سئو ممکن است برای کلمات مختلف و همچنین نوع وب سایت ها متفاوت باشد. هزینه خدمات سئو معمولا توسط ابزار Google Planner ارزیابی می شود. این ابزار میزان جستجو کلمات کلیدی را در ماه نشان می دهد

مهمترین خدمات سئو:

شرکت وب تب ارائه دهنده خدمات  سئو، فعالیت های مستمر و یکپارچه ای را جهت بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام می دهد.  در ادامه به برخی از مهمترین خدمات سئو اشاره شده است:.

برطرف نمودن مشکلات فنی سایت

قبل از هرگونه فعالیت بهینه سازی برای وب سایت ابتدا می بایست زیر ساخت فنی سایت مناسب باشد و به عبارتی دیگر می بایست مشکلات فنی وب سایت برطرف شود. شرکت سئوکار ابتدا طی یک چک لیست کلیه مشکلات فنی وب سایت را بررسی نموده و سپس به برطرف کردن این مشکلات فنی می پردازد. تا زمانی که مشکلات فنی وب سایت بصورت کامل برطرف نشده باشد نمی توان در مراحل بعدی به نتیجه مطلوبی رسید.

تولید و مدیریت محتوا

در بحث سئو تولید محتوا یکی از مهمترین معیارها می باشد. می بایست برای وب سایت روی کلمات کلیدی مورد نظر محتوای مناسب آماده نمود. مدیریت محتوا  از جمله وظایف اصلی صاحبان کسب و کار می باشد

فعالیت در شبکه های اجتماعی

فعالیت در شبکه های اجتماعی یکی از معیارهای موتورهای جستجو برای قراردادن کلمات کلیدی در جایگاه های بالا می باشد. شبکه های اجتماعی با دادن سیگنال های قوی به سمت وب سایت باعث می شود بسرعت ترافیک مطلوبی به سمت وب سایت هدایت شود.

ایجاد بک لینک های طبیعی

اگر چه بک لینک ها کم کم از اعتبارشان کاسته می شود ولی هنوز دارای اعتبار می باشند و باعث دادن قدرت به وب سایت و یا بعبارتی دیگر باعث بهبود جایگاه کلمات کلیدی در موتورهای جستجو می شوند. ولی اینکه از چه وب سایت هایی بک لینک گرفته شود و از چه وب سایت هایی گرفته نشود از جمله موارد تخصصی است که شرکت سئوکار به آن می پردازد. ایجاد بک لینک های می بایست بصورت طبیعی صورت پذیرد در غیر اینصورت می تواند صدمات زیادی به وب سایت وارد نماید

اشنایی با خدمات سئو سایت وب تب:

 

چه زمانی می‌توانیم بگوییم سئو سایت در وضع مطلوبی قرار دارد و بهینه است؟ این پرسش را نمی‌توان خیلی کوتاه و تنها در چند خط پاسخ داد. چرا که بهینه سازی سایت نیازمند توجه به المان‌های متعددی‌ست که هر یک نقش ویژه‌ای در موفقیت وبسایت و قرار گرفتن در جایگاه‌های نخست نتایج گوگل دارند.در واقع بی‌توجهی به هر یک از این المان‌ها می‌تواند شما را در مقابل رقبایتان تضعیف کرده و باعث شود آن‌ها بتوانند گوی سبقت را از شما بربایند. خدمات سئو سایت بر اساس دستورالعمل‌های گوگل برنامه‌ریزی می‌شود. گوگل به طور پیوسته پارامترهای خود در زمینه‌ی بررسی وبسایت و ایندکس کردن آن‌ها و امتیازبندی‌ها به صاحبان سایت‌ها اعلام می‌کند.حال این مدیران وبسایت‌ها هستند که باید با توجه به این دستورالعمل‌ها سایت خود را مدیریت و آپدیت کنند تا از نگاه گوگل به سایتی مفید و استاندارد بدل شوند. این موضوع باعث شده است خدمات سئو خود بخش‌های متعددی داشته باشد. ما در وب تب این خدمات را در یک پکیج کامل و به منظور دستیابی به اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت مورد نظر مشتری ارائه می‌کنیم. برخی از این خدمات را در ادامه خواهید شناخت.

آنالیز وضعیت سایت شما 

اولین و مهم‌ترین مورد در خدمات سئوی سایت، بررسی وضعیت فعلی شماست. برای موفقیت در بهینه‌سازی سایت، ما جایی که حالا هستید و جایی که قرار است به آن برسید را به خوبی در نظر خواهیم داشت. وضعیت فعلی شما شامل نقاط ضعف و قوت، پتانسیل‌ها، نیازها و امکاناتی‌ست که در اختیار دارید.

برای این منظور بخش‌های مختلف وب سایت شما از نظر فنی مورد بررسی قرار می‌گیرد. اگر بخشی نیاز به تغییر داشته باشد برای آن برنامه‌ریزی شده و در مراحل مختلف کار به آن پرداخته می‌شود. آگاهی از وضعیت کنونی شما، به تیم سئو این اجازه را می‌دهد تا زمان‌بندی درستی برای رسیدن به هدف در اختیارتان قرار دهد. البته این موضوع بستگی به هدف شما و جایگاه مورد نظرتان خواهد داشت.

تحلیل رقبا 

در کنار آنالیز وبسایت شما، تحلیل رقبایتان نیز بسیار مهم است. برای آن‌که رقابتی موفق داشته باشید، باید رقیبان خود را بشناسید. اگر می‌خواهید به صفحه‌ی اول گوگل برسید، باید ببینید چه صفحاتی در بین 10 نتیجه‌ی برتر نمایش داده می‌شوند.

سپس باید بررسی کنید که دلیل موفقیت هر یک از آن‌ها چیست و هر کدام چه استراتژی‌ای را برای حفظ جایگاه خود در پیش گرفته‌اند. این موضوع به شما کمک می‌کند تا با چشم باز به رقابت پرداخته و از نقاط ضعف رقبای خود برای موفقیت بهره ببرید و در مواقع لازم تلاش خود را از آن‌ها بیشتر کنید.

آنالیز رقبا از خدمات پیوسته‌ی سئو است و در پشتیبانی بهینه‌سازی به طور دائم به آن پرداخته می‌شود. چرا که رقبای شما مدام استراتژی‌های خود را تغییر می‌دهند و نیاز است که همواره آن‌ها را رصد کنید. هم‌چنین گاهی رقبای جدیدی از راه می‌رسند و شما نباید از آن‌ها غافل باشید.

خدمات سئو خارجی سایت Off-Page 

از دیگر خدمات بهینه سازی سایت، می‌توان به سئوی خارجی سایت اشاره کرد. سئوی خارجی سایت همان‌طور که از نام آن پیداست به فعالیت‌های مرتبط به سایتتان اشاره می‌کند که خارج از آن اتفاق می‌افتند.

برای مثال گرفتن بک لینک‌های معتبر و استاندارد کمک زیادی به افزایش امتیاز سایت شما و بهبود رتبه بندی آن درگوگل می‌کند. در این خدمات به کیفیت لینک‌ها و برنامه‌ریزی برای افزایش کارایی آن‌ها توجه می‌شود. از جمله اقداماتی که در این زمینه انجام می‌شوند عبارتند از:

  • انتشار محتوای مربوط به وب سایت شما در وبلاگ‌ها و سایت‌های پربازدید (انتشار رپورتاژ)
  • انتشار محتواهای ارزشمند و مرجع در وبلاگ سایت (این موضوع باعث می‌شود دیگر سایت‌ها برای ارائه‌ی برخی اطلاعات مخاطب را به سایت شما ارجاع دهند و از لینک صفحه‌ی شما استفاده کنند.)
  • مدیریت شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌هایی هم‌چون یوتیوب، لینکدین و
  • بهینه‌سازی پروفایل Google My Business سایت

خدمات SEO On-Page

در مقابل سئوی خارجی، سئوی داخلی نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. گستردگی این بخش از سئو بسیار زیاد است و در حقیقت خدمات سئوی داخلی خود از بخش‌های مختلفی تشکیل می‌شود. در این خدمات به طور ویژه به ویژگی‌های سایت شما پرداخته می‌شود تا سایت شما سازگاری کاملی با معیارهای گوگل داشته باشد.

برخی از خدمات سئو داخلی سایت عبارتند از:

  • به‌روزرسانی تگ‌های عناوین، توضیحات متا و هدینگ‌ها و تگ‌ها برای دسترسی آسان‌تر
  • بهینه‌سازی لینک‌های داخلی
  • افزایش سرعت سایت
  • ایجاد سایت مپ Site Map یا همان نقشه سایت
  • بهینه‌سازی تصاویر مورد استفاده در سایت
  • تحقیق کلمات کلیدی و بهینه‌سازی سایت بر اساس کلمات کلیدی مربوط به حوزه‌ی فعالیت شما

گزارش عملکرد و وضعیت سئوی سایت 

اگر قصد دارید از خدمات سئو سایت بهره ببرید، فراموش نکنید که یکی از بخش‌های مهم در این زمینه، ارائه‌ی گزارش به شکلی منظم و اثربخش است. با توجه به استراتژی تیم سئو، این گزارش‌ها می‌توان به صورت ماهانه یا در بازه‌های زمانی مختلف ارائه شود

در این گزارش اطلاعات مفید و مهم فرآیند سئو در اختیارتان قرار می‌گیرند. برای مثال آگاهی از اطلاعاتی هم‌چون ترافیک ارگانیک، نرخ تبدیل، رتبه‌بندی، میزان پیشرفت و … به شما کمک خواهد کرد تا وضعیت را به شکلی دقیق دنبال کنید.

بهینه سازی پیوسته

خدمات سئو فعالیتی مقطعی نیست. در حقیقت شما نمی‌توانید تنها بازه‌ای کوتاه مدت را برای دریافت چنین خدماتی در نظر بگیرید و سپس از آن صرف نظر کنید. همان‌طور که پیش از این گفتیم، رقبای شما به طور پیوسته در حال ایجاد و آزمودن استراتژی‌های نوین هستند.

از طرفی دستورالعمل‌های گوگل به طور مرتب آپدیت شده و شیوه‌های ایندکس کردن سایت‌ها توسط گوگل نیز مدام تغییر می‌کند. بنابراین اگر شما با این تغییرات همگام نشوید، محکوم به شکست خواهید بود.

حتی اگر شما بتوانید به جایگاه مورد نظر خود برسید، باید در حفظ آن بکوشید و مدام سایت خود را از هر نظر به روز کنید.

 

 

 

  • سرگرمی خاص
  • ۰
  • ۰

شاید شما نام وردپرس را زیاد شنیده باشید و مشتاق باشید که اطلاعاتی را در رابطه با وردپرس کسب کنید؛ما در ادامه می خواهیم اطلاعاتی را در رابطه با طراحی سایت وردپرس در اختیار شما قرار دهیم؛امیدواریم که شما تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

وردپرس چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا(عکس،ویدیو،متن) می باشد که شما می توانید با استفاده از وردپرس،به راحتی سایت خود را مدیریت کنید و هر تغییری که می خواهید در محتوای سایت خود ایجاد کنید.شما می توانید با استفاده از وردپرس هر نوع سایتی را که می خواهید راه اندازی کنید و به بهترین شکل مدیریت کنید.وردپرس یک cms سایت ساز متن باز می باشد که رایگان و تحت وب می باشد.شما بدون داشتن هیچ علم و تجربه ای در زمینه سایت و کدنویسی می توانید سایت خود را به بهترین شکل مدیریت کنید و سایت دلخواه خود را بسازید.

تاریخچه وردپرس

مت مولنوگ سازنده و پایه گذار وردپرس می باشد که در 27 مِی سال 2003 این سیستم مدیریت محتوا را به طور رسمی عرضه کرد.نرم افزار متن باز که در ابتدا برای نوشتن وبلاگ مورد استفاده قرار می گرفت اما با گذشت چند سال از عرضه وردپرس،بروزرسانی های مختلفی برای این cms آمده است که شما می توانید با استفاده از افزونه ها و طرح های پوسته، سایت خود را راه اندازی و مدیریت کنید.

حال شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که ما بین تعداد زیاد cms ها چرا باید وردپرس را انتخاب کنیم.ما به چند مورد اشاده می کنیم که برتری وردپرس را نسبت به سایر cms ها نشان می دهد.

مزایا و ویژگی های وردپرس

1-نصب آسان و ساده

یکی از مهم ترین و شاخص ترین ویژگی های وردپرس این می باشد نصب این سیستم مدیریت محتوا بسیار ساده می باشد.هر فردی که دارای علم و تجربه ی بسیاری در حوزه ی کدنویسی و سایت نمی باشد می تواند در عرض چند دقیقه این cms را راه اندازی کنید و صفحات جدید را در سایت خود بسازد.راحت بودن نصب این سیستم مدیریت محتوا باعث شده است که در بین فعالان این حوزه و طراحان سایت محبوبیت بسیاری داشته باشد.

2-قابلیت ایجاد قسمت ها و بخش های مختلف

شما می توانید با استفاده از افزونه ها که در ادامه به شما توضیح می دهیم که چه کارایی دارند،هر بخشی که در سایت خود نیاز دارید را به وجود آورید.برای مثال شما برای یک وبسایت فروشگاهی نیاز به درگاه و سبد خرید و... دارید که می توانید با استفاده از وردپرس به راحتی تمام این بخش ها را بسازید.

3-مدیریت آسان محتوا با وردپرس

پس از شخصی سازی و کارهای اولیه پنل سایت خود می توانید به راحتی اقدام به انتشار محتوا بکنید.اگر با سیستم های مدیریت محتوای دیگری استفاده کرده باشید متوجه می شوید که مدیریت و کار کردن با این سیستم بسیار آسان تر از سایر سیستم ها می باشد.

4-امنیت

پس از اینکه یک سایت راه اندازی می شود و کارهای اولیه انجام می شود،مهم ترین مسئله امنیت در برابر هکرها و هک شدن می باشد.وردپرس به علت بروزرسانی های بسیار زیاد و کاربردی که عرضه می کند،امنیت سایت ها را تامین می کند.البته در فضای وب تامین امنیت 100 درصدی امکان پذیر نمی باشد و ممکن است شما با استفاده از آخرین نسخه وردپرس، باز هم سایت شما هک شود و یکی از دلایل آن، استفاده از هاست یا افزونه های نامعتبر می باشد.

5-پشتیبانی قوی

هر کسی که می خواهد یک سیستم مدیریت محتوا انتخاب کند،باید توجه داشته باشد که پشتیبانی این سیستم های مدیریت محتوا بسیار مهم می باشد.خوشبختانه با استفاده زیادی که از وردپرس در کشور ما برای طراحی سایت می شود و محبوبیت زیادی که در بین طراحان سایت دارد،فایل های مورد نیاز و آپدیت ها به راحتی در دسترس کاربران قرار می گیرد.هم چنین در صورت نیاز و ایجاد مشکل می توانید به آدرس های  wp-persian.com و wordpress.org مراجعه کنید و در قسمت های پشتیبانی مشکلات خود را مطرح کنید.

6-رایگان بودن وردپرس

استفاده از این سیستم مدیریت محتوا بسیار مقرون به صرفه می باشد.شما برای طراحی سایت وردپرس نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه ای ندارید و به صورت رایگان می توانید سایت خود را راه اندازی کنید.افزونه های موجود در این سیستم نیز به صورت رایگان می باشد و برخی از این افزونه ها به صورت پولی می باشد.اگر شما جزو کسانی که هستید به دنبال طراحی سایت مقرون به صرفه و ارزان هستید،طراحی سایت وردپرس بهترین انتخاب برای شماست.

7-افزونه ها

افزونه ها به شما کمک می کنند که راحت تر و آسان تر بتوانید سایت خود را مدیریت کنید.این افزونه ها کاربردهای مختلفی دارند و شما برای هر کاری که دارید می توانید یک نوع افزونه را بر روی پنل وردپرس خود نصب کنید و افزونه ها به صورت خودکار کارهای مورد نظر را انجام می دهند.برای مثال شما با استفاده از افزونه ووکامرس می توانید سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید.

8-پوسته وردپرس

پوسته و قالب وردپرس، در واقع همان طرح اصلی وب سایت وردپرس شماست.همان قالب سایت شما که کاربران مشاهده می کنند.شما می توانید وردپرس خود را شخصی سازی کنید و هر طرح یا قالبی را که می خواهید بر روی وردپرس خود پیاده سازی کنید.

9-رابطه خوب وردپرس با موتورهای جست و جو

به طور کل وردپرس به گونه ای ساخته شده است که مورد تایید موتورهای جست و جو می باشد و محبوبیت زیادی بین انواع موتور جست و جو دارد.حدود 90 درصد از سایت های معروف و پربازدید از وردپرس استفاده می کنند این آمار نشان می دهد که وردپرس محبوبیت بالایی در بین فعالان این حوزه در جهان دارد.

شرکت طراحی سایت ساین وب

شرکت ساین وب از سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرده است و همواره از متخصصان و نیروهای جوان این حوزه برای پیشرفت کار استفاده کرده است.این شرکت طراحی سایت در طی این سال ها نمونه کارهایی برای شرکت های خصوصی و دولتی انجام داده است.شرکت ساین وب، طراحی سایت شرکت های بزرگ مانند شرکت پارس سرام، شرکت خودرو سازان جنوب،شرکت کفش ملی و بسیاری از شرکت های خصوصی و اداری دیگر را انجام داده است.شرکت ساین وب در زمان حال بیش از 300 پروژه و نمونه کار طراحی سایت داشته است و همواره در حال افزایش این تعداد بوده است.مشتریان همواره از این شرکت رضایت کامل را داشته اند و همواره این شرکت را به دیگران نیز معرفی می کنند که نشان دهنده محبوبیت این شرکت بوده است.

  • سرگرمی خاص